Sunday 24 May 2009

Bachelors party....wut??

salam wbt..

Sepertimana yang digembar-gembur..bachelors party was a great success..semua pun berpuas hati nampaknya..makanan berlebih-lebih..sampai terpaksa sedekah kat junior-junior..haha..tahniah kepada semua pihak yang telah berkerja keras..section 3 sekalian..kita dah buktikan..bahawa..kalau orang lain boleh,kita pun boleh..kudos to pok yan n erfan..tak lupa juga buat kedok dan mat pit,2 org chef kita..dan kepada semua,yang turut menyumbang secara langsung mahupun tidak..okeh,dinner dah settle..jom datang kuliah('',)...


erfan nampak tinggi =p

kek dah dipotong ust isahak dan pokyan..tengok tangan kat pisau tu

bile nak siap ni..aku dah lapar la

subtitute pok yan..job well done

hepi sungguh abg ihsan kita

ketua unit sate,bob 'etisalat'..haha

'ada masalah ka rambut afro aku??'

drum seketika =p

omak kau!!!liat sungguh sate ni

peace brother!

pai berkata,"im,hensem tak aku??"

setting laptop sket(ceriakan belon-belon kat belakang tu??)

is this sweet??haha =)

mak dan ayah kat sini..

sean ketuk drum

posing seketika =p

cukup-cukup la amik gambar aku

makan-makan..bayar mahal ni..haha

penaja makanan kami..restoran simpang

pergh layan sorg-sorg..maen lagu kat awek ke??

aku memang dah malas nak gambar upload ke fb or fs..siapa-siapa yang nak tengok lagi banyak gambar,boleh tengok flickr Pok Yan, atau fb Budak-budak ni..

have a nice day('',)

p/s :video akan diupload later..banyak benda lagi nak pikir...SEKARANG MARI SAMA-SAMA JAYAKAN PALESTINE EVERGREEN!!!

semua pun tengah semangat cerita pasal palestin..tak ape,lepas-lepas ni la aku cerita pulak =)
sebelum ni pun penah juga cerita pasal palestin.klik sini

No comments: