Saturday 5 June 2010

beri-beri hitam

salam wbt

hmm..people change..so do their phones
i've always want this..


but my precious...
is still healthy..

dalam sebulan dua ni..aku rase la phone aku ni dah nazak kot..sebab kalau call..dengar macam semut cakap..maksudnya mmg tak dengar lah..siap kalau doc call..kena cakap..ok doc..i'll call u later..then kena pinjam phone member untuk call semula..tideous..hahaha

jadi semalam gi la dengan erfan,muaz,payeh nak usha-usha phone baru...bajet yang LE200 je..aku dah kata..ultimately..i want bold 9700..so sekarang kalau nak beli..beli yang cikai-cikai jelah..

punya la lame survey..last-last memang tak beli apa pun..sebab duit tak bawa..hehe

masa dalam tramco..aku tengok la balik..my precious walkman phone..of course la ada gambar mak aku kat depan..by the way..my precious was a gift from my mom..so sentimental value is very high :)

belek punya belek...tengok-tengok tempat keluar suara tu..penuh debu..meaning that tersumbat lah..so sampai je rumah..ambik jarum.mulalah proses korek mengorek..alhamdulillah..bila cuba call orang lain..mmg clear dah suara..macam phone baru..

jadinya..sia-sia pergi survey..last2 stick to my precious jugak :)

p/s : phone pun kena survice sekali sekala...hehe

have a nice day!!

4 comments:

Meru said...

itu taik telinga ke ape tu..

Abu Ammar said...

hish..mane ada..wax mane leh masuk situ

Anonymous said...

ouh, patut lar asyik pau pip punya credit jer. smpi saya punya pun pernah kena jgk.
huhu..tp ikhlas, insyaAllah.

-innocent

Abu Ammar said...

ha itu lah kisahnya..apekan daya..tp skng dah sehat dah..alhamdulillah..


dah xperlu nak pinjam sape2 dah..haha