Saturday 31 July 2010

of DM,PCOS,fetal circulation

salam wbt

em..semalam exam..and soalan memang tak dijangka..

ada kata belajar..ada kata tak belajar..saya pun sebenarnya tak pasti lah.tapi jangan la risau..dr tu kan dah cakap..apa-apa complain..boleh bagitau dekat dia..ok..so semalam saya dan SR yang lain..kami dah tulis la apa yang patut..detail tak perlu la kot saya nak cerita :)

anyway..kepada sesiapa yang tanya saya semalam apa yang saya tulis..tapi saya jawab macam nak tak nak je..saya minta maaf banyak-banyak..really i didn't mean it..dah ramai sangat tanya..sampai saya pun tak larat nak jawab..minta maaf la ye

anyway..lepas ni maybe la kami akan email semula..tak pun kami call Boss dr Ahmad Abd Aziz ke..tengok la macam mane..insyaAllah kheir..

so kawan-kawan semua..yang dah lepas tu biarkan..concentrate yang akan mendatang ni..
semoga Allah permudahkan urusan kita semua insyaAllah..

may Allah be with all of you

have a nice day..selamat study semua :)

2 comments:

Mohd Zulhilmi Bin Azelan said...

thanks a lot din..insyaAllah kami redha dgn ujian x dibajet ni..mgkn kena check blk diri kita..mgkn ada yg jauh sket dr Allah sbb trlalu sebok ngan exm n Allah uji kita semua skaligus..jom muhasabah..

robbana yusahhilna insyaAllah..

han.nan.ni said...

thanks to SR semua..tolong sampaikan..

yg dr nak consider ke x tu kita xtau..
harap2 la dr kesian.sob3..
tp at least biar dr tahu...
xde la nti dr komen kita xtau nk jawab exm..xnak kngn surgery berulang.hoho..T_T

alhamdulillah..
at least soalan paeds menyejukkan hati..wpun terkejut gak semua case..
good luck for trops,din!