Tuesday 20 April 2010

senyum dan semangat

salam wbt

sekarang ni round paeds..penat yang tak beragak2..lecture pulak so far memang la tak membangkitkan semangat langsung..tapi tak pe lah..anas kata nanti-nanti baru lecture nya best..so i'm looking forward for the near future..hehe

aku bukan la jenih yang suka meg'usha' orang sangat ni...tapi biasa la..kadang-kadang terperasan jugak..benda apa??2 orang sahabat..

sahabat pertama..dia ni..memang la murah dengan senyuman..tak pernah pulak aku tengok dia muka tension ke..memang senyum tu melekat la kat muka..but of course la,bukan setiap masa..kalau tak org kata dia tak betul pulak..macam mana agaknya hidup dia nih..dah name pun student medic..sure la ada stress kat mana-mana kan..tp dia ni senyum jugak la memanjang..kalau la aku boleh jadi macam dia..kan bagus =)

sahabat kedua..dia ni bertenaga je sepanjang masa..habis buat satu benda,buat benda lain pulak..habis buat itu,buat ini..perghhh..macam mane dia ni maintain level of energy nih..aku ni kerja penat je sepanjang masa..serius weh penat..betapa jeles nya aku dengan sahabat yang ke 2 ni..

dalam 2 minggu yang lepas..hidup aku serabut seketika..stresses high up in the sky..serius..Allah saja yang tahu..but thanks to all..kawan-kawan yang memahami..alhamdulilllah..setel dah satu persatu..orang kata..stress ni pergi la main bowling..aku pun pergi la..dapat pulak lane hujung sekali..bukan hilang stress..tambah stress ada lah..hampeh punya lane..LOL LOL

rupanya..nak hilang stress ni..dalam hidup aku semua berkaitan dengan bola la kot..but the things is..ARSENAL played like crap these days..so bertambah tension..hampeh..ARGHHH..nak main bola kat istad gamaah pulak..sukan ni tak habis-habis..sudah2 la tuh..menyampah dah aku..aku nak main bola la kat istad tuh!!!

last-last nasib baik la budak batch aku tempah padang ziraah....hahahaha...mekasih2..tersangat la menarik main malam tu..tiba-tiba semua org menjadi..jadi king 2 kali bai..yay!!!alhamdullillah..memang puas hati la..terbaek punya aku rembat..sori la keeper2 malam tu..hehe

orait..masa untuk pergi kelas paeds..sila lah bersemangat sahabat-sahabat sekalian..kalau x vicious cycle akan bermula semula..Ape itu VICIOUS CYCLE??aku post nanti bila-bila..

have a nice day!!!

7 comments:

wallay said...

haha! Din i know the 1st person [senyum sokm0] =p
dekat jer rase...hehe! x_X

Abu Ammar said...

perghh...siapakah org pertama itu..hahaha

keep it as a secret will you?
ntah2 org lain..hehe =p

ikan masin nasi puteh panas! said...

saper makan halia dia rasa pahit..
saper makan perangkap(bunga pala) dia rasa pahit gak..
siapa makan smbal pit dia rasa pedas..

so saper2 terasa rasa2 camtu,dialah org pertama or kedua tu,m i rite?haha..

keep it smiling though ur heart kdg2 monyok..hehe Rabbuna ma'ak! =)

ayam masak merah said...

seronok bila tgk org senyum?

senyumla sekali!

hidup ni trlalu pendek utk dipenuhi dengan kemonyokan..(ceywah!)

tapi dh nama pun kehidupan..
mesti ada waktu suka dan duka..
org yg trlalu byk suka pun sbnrnya bermasalah gak..
dan yg trlalu byk duka pun brmasalah gak..

so keep it balance bro!

(mgkn bleh try isi borang kot!hehe..)

Abu Ammar said...

baik lah ikan masin..akan ku senyum selalu lepas ni..haha =)
ada org tu..mmg la senyum sokmo..haha

ayam masak merah
byk la ko punya borang..ko la isi dulu..haha..
*tak sabar*haha

Basyir K. said...

haha ... ni perbualan antara ahli beit ke? isi borang? mcm2 la korg ni hahaha ;)

Abu Ammar said...

aiseh..mane pulak ahli beit..haha

anyway..basyir,enta tak nak isi borang ke??
bile lagi...hehe :)