Tuesday, 26 January 2010

brothers

sekarang guna Ukhuwwah..during those good old day..it was Brotherhood

salam..

aku rindu sebenarnya..with my bros..yang same2 harungi hidup ini
dalam susah..dalam senang..
kena denda bersama..fire drill..sujud latep..kena rotan..oh how i miss u guys..

tp asal korang wat reunion je..aku komfem2 dah takde punya
nak buat macam mana..birthday batch jatuh 19 jan..kan bagus kalau masa tu waktu summer..haha
mustahil..mustahil

anyway..happy 10th anniversary to all of us(though i doubt any of you read my blog pun..haha)


nanti dah beranak pinak nanti..buat reunion semula..inshaAllah aku ada =D
duh..tshirt lawa...aku nak satu...hehe

kegembiraan korang kegembiraan aku jugak!!

that's it..salam wbt

5 comments:

.::InTaN yaTi::. said...

smart. suka part tepuk tangan jerk!ngee

Izzat Jonid said...

sabarlah din. aku pun tak p (eventhough ada kat malaysia kan) coz ada debate waktu tu. tak tahan lar ni, aku siap terheret bean pegi debate sekali. huhuhu.

din said...

intan..

hmm..jgn puji lebih2 sgt..its nothing sgt pun.haha

izzat..

hahah..kesian la bean..abis kena angkut ngn hang..tp cam grand gila la diorg celeb..xguna btui..haha

matt-william said...

owh, ko sekolah sume laki upenye

almaklum lah tuh
ak salu je xdpt pegi reunion
=_=

din said...

yup..skola lelaki..
the best ever

terpelihara aku..hehe