Thursday, 17 September 2009

berbahagia di hari lebaran

pekebenda lebaran tu ha???

salam wbt

hmm..sekarang dah hari ke 27 ramadhan..
few more days..raya lah..
aku excited ke??tak jugak..50-50 kot..
sebab rasenya aku tak guna ramadhan sepenuhnya
so nak raya pun tak lah seronok mane
oh i miss ramadhan in egypt =(

but i welcome semua kawan yang baru balik =))
lama aku tunggu diorg ni..berjanggut dibuatnya
Allahmdulillah..bersua lagi kita nampaknya
rindu..serius rindu

kepada yang nak balik raya-raya ni..
bawa kereta/motor elok2
i've been in the hospital for two weeks
kesian gila tengok orang-orang yang eksiden ni
patah tulang la..pecah muka la
moga Allah jauhkan kita daripada ujian2 sebegitu
ingatlah orang yang tersayang =)


yang penting raya ni solat sunat raya tuh..
itu yang patut jadi keutamaan..
yang lain-lain tu adat kita orang melayu la
semua pun bagus =DD
bila dah tak puasa ni..makan tu jaga-jaga la sket..
jangan pulun sangat..haha
nak berhibur pun..jangan sampai melebih-lebih
sebulan dalam madrasah ramadhan..
alangkah rugi kalau kita lupa begitu sahaja
kan??

ok..di kesempatan ini
aku nak mengucapkan

SELAMAT HARI RAYA
MAAF ZAHIR DAN BATIN
JEMPUT LA DATANG RUMAH..KALAU BERANI..HAHAHA

kepada kawan-kawan semua
have a joyous eid..
makan sedap tu ingat-ingat sama kawan-kawan kita kat mesir nuh
hahaha

have a nice day

salam wbt

p/s : salam perantau..eventhough raya kat sini..bukan aku hantar weh =))

sila la tgk


3 comments:

CONNIE said...

berape kerat je y raye kt mesir dlm pic tu.semngt hntr slm perantauan (padahal aku jeles korang msuk paper)

anyho.slmt hr raye! maaf zahir batin :)

amMar Lorh.....:-p said...

hahaha
masuk paper ke dato?
waaaaaa
ade muke i x?
haha
selamat ari raye juga!
membe i br je accident td..adoy...
cian tgk kete tp alhamdulillah xde ape2 berlaku kat dia........hehe

din said...

fariz..
haha..skali skala..thn depan korang hantar la pulak k

selamat hari raya!!

ammar...
hensem gile kitorg..
haha..muke u xde la dato'
gamabr time 1st yr nuh

selamat hari raya to'
jgn lupa study jugak
bawa kete elok2 =)