Thursday, 26 August 2010

less-gooner?

salam..

ok..now i've removed everything concerning arsenal on my blog..haha

its hard..

but its for the greater good :)

still i'm gunners for life

but less attached

Wednesday, 25 August 2010

i like

salam

kereta impian..ye??

but now i want a pair of these =D

Friday, 20 August 2010

sayang disayang

salam wbt

tgk la video ni...terbaek kot..the fact that he is speaking in loghat utagha make it really close to heart la bak kata orang kedah..hehehe..

video

*tolong ajaq ikat kain pelikat..
tolong kupaih buah..tolong beli buah..
kejut saya subuh..

terima kasih mak =D
tahun depan din balik ok!

Monday, 16 August 2010

cuti

salam wbt

ha..dah 6 hari cuti
dah 6 hari ramadhan..macam mane kawan2 sekalian..cepat kan mase berlalu..

dah saya kata berkali-kali..kalau tak balik pun tak pe..masa cepat jugak berlalu..hehe
cuti kat mesir ni..kalau tak plan ape2..memang akan buang masa..kompem..tdo pun boleh dari lepas subuh sampai zohor..hahahaha..gile!!!

i feel happy to those..yang lama dah tak balik..rase bahagia dengan family masing2..
contohnya anas,zainal..hehe..tahun depan harap2 boleh rase apa yang diorg rase sekarang :D

boleh kurus ke bulan puasa ni...
jawapannya ya!!
kalau pandai jage makan lah..
kalau melahap je masa buka puasa..same je la bai..

anyway..bulan puasa ni..bulan alQuran..
dah berbuih kot ust-ust dok cakap..so tak perlu la nak ckp banyak2..
dah la kita tengah cuti ni kan..so target la nak bykkan baca alQuran tuh..
paling sket sgt pun..abes sekali dlm ramadhan ni pun..kire ok la tuh :)

banyakkan berdoa..tambah2 masa dah buke puasa..

rasa jugak rindu nak pergi bazar ramadhan...but its ok..i can bear it
bwahahaha..

itu saja celoteh buat masa ini
enjoy your holiday dear friends..while you can :)
jaga diri..jaga iman

have a nice day!!

Friday, 13 August 2010

tawakal

"Kemudian apabila kamu telah berazam sesudah bermesyuarat untuk membuat sesuatu, maka tertawakallah kepada Allah, sesungguhnya Allah mengasihi orang-orang yang bertawakal kepada-Nya".


ali-imran 159


ya Allah..permudahkan urusan hambaMu